Kızlar ilk defa alcam ilk hamileligim normal oldu.
İkincisi olmuyor yumurta tembelligi var
Büyümüyor Muş catlamiyomu işte iğne dedi doktor klomen ise yaramadi
Ovulasyon testi alcam
Ne zaman yapcam nasıl yapcam en iyi sonuç nasıl alınıyor nasıl yol izlemem gerekiyor