Aysimaninannesii Kızlar ateşi olur diye doktor calpol verdi ne kadar kullanmalıyım kullanan var mı sabah öğle akşam versem çok mu olur
plajterligi Aysimaninannesii bir çay kaşığı olması lazım ben o kadar veriyordum büyüdükçe tatlı kaşığına geçtik. Sabah öğle akşam değil 6-8 saat aralıklar koymanız gerek
beyzacmvrc Aysimaninannesii asi mi oldu? Eğer öyleyse ateş çıkmadan verme çıkarsa 1 çay kaşığı ver Ay aşısı bizde sadece huysuzluk falan yaptı ateş olmadı çok agliyodu yarım fitil verdim 5 dk da kendine geldi çocuk ağrı yaptı sanırım aşılar
Aysimaninannesii beyzacmvrc evet aşı oldu o yüzden ateşi olursa ver dediler ateşi olmadı ama çok ağrısı oldu çok ağladı biraz da vücudu ısındı birkaç kere verdim calpol