Oğlum 2 buçuk yaşında dünden beri ikinarak çiş yapıyor çok gelince direkt yapıyor ama az olunca ikinarak kesik kesik yapıyor neden olabilir . Suyu mu yetersiz içiyor olabilir tam gelmiyor çişi diye mi böyle yoksa enfeksiyon falan mı var . Oğlu böyle olan var mı