4,5 aylık kızım var bugüne dek hep emzirdim fakat artık vertigo meniere ve anksiyete ataklarım o kadar arttı ve sıklaştıki resmen dengem falan kalmadı çocuğumla ilgilenemez oldum. Üç gündür mamaya başladım ara ara onuda bazen almıyot biberonu. Kesmekte istemiyorum sütten ama hiç iyide değilim benim durumumda olan varmı acil yardım lütfen🙏😓😓😓