Selinisi Arkadaslar kizim 15 aylik olacak ve sadece 1.disi var altta. Diger disleri yok ve bende takıntı yapiyorim normalmi bu kadar gec cikmasi normalde altta cikan ilk dis yaninda 1 tane daha cikmasi lazim degilmi? Sizce bi problem varmidir?
Selinisi deleted1444 bende duydum insallah iyi olsun da bi eksikliği olmasin kalsiyum vitamin ondan endise ediyorum.bazen
Arbx Bizimde 13 aylik olacak sadece alt 2 var baska yok esimin yegeni 3 yasina kadar diş cikarmamis 😳