Kızlar merhaba. 15 aylık oğlum var. Aşırı memeye düşkün sürekli memede bir bebek artık bıkmış durumdaydım emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyordum fakat hakkına girmek istemedim hiç bir zaman ne kadar zor olsa da emzireceğim demiştim fakat dün ayağımı kırdım dize kadar alçılı ve bebeğimle çok zor oluypr gece kaç defa kalkıyor artık saymıyorum ayağım da kırıkken gerçekten çok zor oldu o yüzden mecburen sonlandıracağım. Çok üzülüyorum ama bu ikimiz için de iyi olacak sanırım. Bir de bebeğim hiç biberon alan bir bebek değil mama da içmiyor 2 yaşına kadar ben emzirmezsem ne vereceğim. Erken kesip de anne sütü yerine ne verdiniz. Yardımcı olursanız sevirinirim☺️