Hamile kalmak istiyorum doktora gittim
Klamen ve folik asit verdi
Bir hafta klamn kullandım dedi etkili olmamis
Olgunlaşmamış büyümemis dedi
Zor görünüyor gebelik
İlk normal şartlarda oğlum var 4 yaşına 4 ay var
Adetliyken gel yumurta çatma iğnesi Olcan dedi
Ama eşim benim şehir dışında çalışıyor
Şimdi biz gitcez iki ay yanına
Yeni bir tedavi başlayalım diyoruz
Ama böyle doğal yoldan hamile Kalan varmı yada tüp bebek tedavisi olmadan
İlaçla iğneyle hamile kalan varmı