Kızlar normalde iştahı iyi bebeğimin. Ama bu aralar çorba veriyorum kaseye geri çıkartıyor hadi parka gidicez sana sonra su vericem falan diyince içiyor ya da sohbet ediyorum o şekilde. Tavuk et verdiğim zaman ağzında çevirip geri tükürüyor yoğurtla karıştırınca yiyor çok yoruldum bu durumdan. Öneriniz nelerdir ne yapabilirim.bu konuda