Aybarsmom_ 123456e kafeinli içecekler bebeğe huzursuzluk uykusuzluk verir derler ama ben günde 1 defa içmiştim. Bir zararı olduğunu düşünmüyorum abartmadığınız sürece 👍🏻
zarifbirhanim 123456e Bana narkozu atmak için Türk kahvesi önerdiler, bende içtim tabi. Bebemde uykusuzluk yaptı, uyumadı sonra. Uyusun djye gecelere kadar ugrastik yardim edecek kimseniz yoksa icmeyin derim 😄
symozdag 123456e sezaryen doğumdan sonra anesteziyi atmak için bol kahve öneriliyor. Mesela ben o baş boyun ağrısı yüzünden günde 6 fincan Nescafe içmiştim
YLD_ 123456e ben her gün içiyorum canım çay kahve abartilmadigi sürece sanmıyorum ya. Çocukta normal uyuyor maşallah daha kirkimiz da çıkmadı hem bilemiyorum bana doktor iç demişti sezeryan olduğum için anesteziyi atmak adına. Zaten normalde de çok severim kahve
Aynur-372 Hiç bir şey olmaz ben hamileyken de doğum sonrasında 2 kere içtim demir değerim bile yüksek ilaç falan kullanmıyorum panik yapma keyfine bak