Tunti Kızlar 2 gün sonra 4 aylık olacak kızım 3. Ay ile 4. Ay arasında 450 gram almış sadece normal mi henüz doktora gitmedik ama içim içimi yedi anne sütüyle besleniyor sadece sütüm de var yani yok değil
yusyuvarlak Tunti 3 aydan sonra kilo alımı yavaşlıyorr diye biliyorum içinizi Ferah tutun bisi olmaz insaAllah sağlığı yerinde olsunda 3.ay kilosu ne kdr di acaba