momandbabye Bebeğim 4.ayına girecek ve yaklaşık 3-5 gündür kakasını pütürsüz yapıyor ishal desem değil günde bir defa yapıyor ve pütürsüz geliyor hafif sıvı kıvamda. Neyden kaynaklanıyor olabilir hasta da değil sadece hafif hırıltısı var