Daha önce 3 gün tuvalet eğitimini denemiştim ama olmadığı için beze dönmüştüm ama 6 gün önce bebeğim onun boxer larını katlayıp kaldırırken ben bunu beğendim artık bunu giymek istiyorum dedi ve bezi çıkardı ona onun beğendiği bütün boxer karı aldık lcw dan hatta şimdi kaçırdıkça kendi geçtiğini giydiği için hevesli dışarda yapmıyo asla yaptıramıyorum zaten kakasını da yapamıyo 2 gündür bugün sabahtan beri çok zorladı hatta birz yaptı sert yapttı ama yaparken ağladı çok acıyo acısı geçsin artık anne diye ağladı ama pipim acıyo diyo pipinmi acıyo yoksa poponmu diyorum hani zorladığı için ama pipim diyo cumartesi günü ateşlendi boğaz enfeksiyonu denildi 3 gün antibiyotik kullandık ama acaba enfeksiyon ateşimiydi diyorum şimdi bugün vermedim çünkü ilacı napsam hastaye götürsemmi