Aysenur_kacar Kızlar doğum dikişlerim için bana hiçbişey vermediler sadece ağrı kesici parol hap birde iki tane ayrı hap verdiler benim dikişlerim herhangi bi pansumandır batikon falan olmadan iyileşir mi?
Hulya0129 Aysenur_kacar normal doğum yaptım dikişlerim çoktu batikon kan sulandırıcı iğne ağrı kesici antibiyotik demir ilacı verdiler.