Nurrrrrr233 isilikten Ben de çok çektim Doktor nemlendirici krem kullan dedi ebesi pişik kremi kullan dedi Hatta kantaron yağı bile kullandım hiç fayda etmedi gitgide artmaya başladı cildiyeye götürdüm karışım bir krem verdi sürdükten 1 saat sonra %70′i tamamen gitti 2-3 gün kremi kullandım şu an 2 haftadır isilikten eser yok ama %100 doğal gül suyu çok iyi geliyor diyorlar ben sonradan öğrendim Bir de banyoda son durulama suyuna Mısır nişastası koyup bebeğe dökülecekmiş bir gün o şekilde kalacakmış O da çok fayda ediyormuş