Kızlar merhaba bebeğim 24 günlük ama son 10 gündür inanılmaz gaz sancıları var. Damla ve probiyotik başladık. Sap simplex ve relectaz, her bezinden önce masaj yapıyorum, her gün ılık duş ya da ılık suya oturma yapıyoruz. 19 günde 1100 gram almış doktor iştahlı bir bebek belli ki her istediğinde emzirme dedi (o da nasıl olacaksa).. yani gazın kesin bir çözümü yok biliyorum öneriniz var mı?