Ya kızlar kızım 14 aylık. Şuan 4 diş birden çıkarıyor huzursuz. Birde aksi gibi grip öksürük var. Ateşi yok. Bende ağrısı dinsin rahatlasın diye calpol verdim. Üstinede iburamin zero verdim grip diye. İnternette bişeyler okudum bu iki ilaç aynı anda verilmemeli diye. Bilen var mı? Lütfen yardım çok acil.