Herkese merhaba. Bebeğim 2,5 aylık sünnet oldu, doktorumuz özel bölgesini kendimize bastırarak tutmamamızı söyledi. Gazını nasıl çıkaracağız?
Bir de köpük bardak koymuştuk, bardak az önce biraz aşağıya kayıp pipinin üstüne yani kenarına baskı uygulamış sizce bir şey olur mu?