Cevizadam 15-18. Aydan sonra ayrılık kaygısı tavan yapmaya başlar, o aylardan önce başladığınız in bi tık kolay olur inşallah. Bakıcı size mi geliyor siz mi evine götürüyorsunuz bilmiyorum ama bebeğe bunun sinyallerini vermeniz lazım, mesela çantasını beraber hazırlayabilirsiniz o da sevdiği bi oyuncağı kendi getirebilir ya da bezini vs. Ben bakıcıma bırakırken her gün mutlaka şimdi okula gitmem gerekiyor ama seni saat üçte alıcam diyip mimiklerle falan anlatmaya çalışıyordum, önceleri biraz tepki göstermeleri normal doğal olarak ama sizin düzenli olarak aynı vakitte onu aldığınızı görünce o kaygıları azalacak, yarım saat iki saat olayına bişey diyemem bilgim yok, ben ilk gün okul açılmadan önce kendin evine gittim oturmaya gider gibi vakit geçirdik kaldık beraber eve döndük bi gün o bize geldi aynı şekilde biraz göz aşinalığı oldu, bir gün parkta buluştuk mesela orda keyifli vakit geçirirken yine kadını gördü ona karşı bi olumlu bağlantı oldu, okul açılınca da sabah bırakıp eve falan hiç kendim girmeden kapıdan ben saat üçte seni alıcam şimdi işe gitmem gerekiyor seni seviyorum diyip çıktım 😊 bi problem yaşamadık, şuan üç yaşında bir yaşından beri bakıcıya bırakıyorum, geçen sene farklı biriyle başlamıştık onda da aynı şekilde başladık sürece, tabi bu sefer daha çok açıklama yaptım daha bilinçli olduğu için. Bu arada pedagog değilim ama rehber öğretmenim, branşım gereği biraz bilgim vardı 🙏