Tombikdonerartikcokpahali Ya aciliyyet feracem yırtıldı. Bir tane sipariş ettim kart bilgisi ile çektim ama yok. Dönüş yapmıyorlar param gitti cevap bile vermiyorlar bana ,😭 lütfen ne yapabilirim. Birdaha asla sipariş edecek param kalmadı çok üzgünüm yazıklar olsun ya
Birannisbirbebis Tombikdonerartikcokpahali para attığınıza dair dekont varsa elinizde cevap vermediklerini hepsinin ekran resmini alın ya da silmeyin dursun tüketici hakem heyetine başvurun geri veriyorlar genelde paranızı elinizde kanıtınız varsa
Halimea Tombikdonerartikcokpahali bende o siteden aldım . Ürünleri güzel ve pahalı , watsaptan yazdınızmı ?
_The_ANA_ Tombikdonerartikcokpahali Zibilyon kez alışveriş yaptığım yer. Hiç böyle bir şey yaşamadım. Bence geri dönüş yaparlar mutlaka çoı yoğunlar
Birannisbirbebis Tombikdonerartikcokpahali tamam o zaman savcılığa başvurucaksınız size bir dilekçe yazdırıp kanıtları alıcaklar yatırıyorlar genelde, hepimizden razı olsun ☺️
ekin_ Tombikdonerartikcokpahali merhaba kredi kartı ile mi yaptınız? Kartla yaparsanız işiniz kolay sadece bankaya harcama itirazına bulunmak istiyorum diye çağrı merkezini arayın yeter
Halimea Tombikdonerartikcokpahali maalesef şikayet var sayfasında son zamanlar şikayet almış. ben geçen sene almıştım. Umarım sıkıntınız cözülür🤗
papatya_1125 Tombikdonerartikcokpahali hemen ödeme bilgisi ve alışveriş bilgileri ile veya dekont ile cimer’e Şikayet edin
Beyninizikullanmakucretsizdir Tombikdonerartikcokpahali dün bende elbise kiraladım parasını dün attık yarın gönderirim dedi. Bekliyorum daha yazmadı umarım ben pimpirikli davranıyorumdur 🤢
Beyninizikullanmakucretsizdir Oburiks kız elbiseye değil ortada kaldığıma ve paramın gittiğine üzülürüm. Wp’den yazsam mı bilemedim. Zaten kötü bir niyeti olsa direkt engeli basardı diye düşünüyorum 😏
drydnzzkrknn Tombikdonerartikcokpahali Ya lütfen bilindik olmayan sitelerden alışveriş yapmayın. Kapıda ödemeli yapın yapacaksanız. Gmail e fln bakın dekont attılar mı kanıt fln bulun şikayet edin
Tombikdonerartikcokpahali drydnzzkrknn ya hayır ablam sipariş etti hepsini gönderdiler ben de ona istinaden ettim naktim yoktu güvenilir dedi
Beyninizikullanmakucretsizdir TheMomm en son Sabah wp’ye girmiş yazsam mı bilemedim. PTT kargosuyla gönderecem dedi. Düğüne de 1 hafta kaldı 🤢
Deletedmom_62 Tombikdonerartikcokpahali lemaye güvenilir bir site diye biliyorum bence ortalığı erken velvele vermişsin. Yoğunluktan cevap vermemislerdir biraz daha bekle
Tombikdonerartikcokpahali Deletedmom_62 🤣 iki gündür hiç cevap verilmiyor. Yoğunluktan kesinlikle hı hı 🤣