pembeayakkabilikiz Kızlar merhaba bestlak damla kullanipta yam etki yasayam oldu mu. 2 hafta once kullanmaya basladim o gun bugundur her gun mide agrisi ve istifra yaşıyorum benim gibi olan var mı kan verdim dün hamile miyim acaba diye 😁saglik ocagindaki doktor karaciğer enzim yükselmesi var dedi bir hafta kullanmayı bırak dedi tekrar kan vercem umarım düzelir sizler de bu kadar etki yarattı mi acaba
Pinkgold pembeayakkabilikiz Ayh bende kullandım 3 gündür mide bulantısı yaşadım sonra içmeyi bıraktım midem düzeldi herkes çok memnun aslında o damladan ama ben memnun kalamadım
Blackandwhite pembeayakkabilikiz kullandım ama hiç bir faydasını görmedim. Süt istiyorsanız hurma tahin su uyku başka bişey değil
aslanszl Blackandwhite hurma, tahin, su, bestlak, solgar b vitamini, elenatal hap, semizotu, dereotu hepsini kullanıyorum ve yine 30 cc’den daha az sütüm var 😂😂
pembeayakkabilikiz Blackandwhite onları yapıyorum ama hiç artmıyor bazen 50 40 cc çıkıyor iki gogustende toplam bir türlü aşamadık 50 cc yi
Rahimedrsr 2 yıl önce bende kullandım tok karına suyla karıştırıp içiyordum bebeğim ilk üç gün mamayla beslendi sütüm gelmemişti. Damlayı kullandıkça sütüm geldi. Yan etkisi varsa da görmedim. Suyla mı karıştırıp içiyorsunuz? Ve ne kadar damlatıyorsunuz