Bett1 zaydn 3 yaşında birakmisti benim oğlum çok düşkündü çok zor bıraktı sabır taşı falan denedim ama emmeye devam etti kademeli kesmeyi denedim oda olmadı. Salça sürdüm igrendi öyle bıraktı. Ama domatesten tiksinir oldu ondan sonra. En iyisi sizde ise yararsa azaltarak birakma
Bebegmbnm zaydn Bett1 kızlar konuyla alakasız ama 20 aylık oğlum var psikilojikmen gidiklaniyor huylaniyorum emzirirken takmıyorum tabiki ama daha sonra emzirirken huylancakmiyim diye düşünüyorum emzirmek istemiyorum artık kötü hissediyorum kendimi neden acaba gidiklaniyorum .O yüzden kesmek istiyorum sizde daha önce oldu mu hoc .
zaydn Bebegmbnm dikkatimi çok oraya verince bende de oluyor bazen hormonlardan sanırım daha hassas oluyor meme ucu
Bebegmbnm zaydn evet dikkatimi göğsüme verince oluyor ve bunu istemsiz yapıyorum sanki inatla yapiyormusum gibi içim kötü oluyor uzuluyorum
Bebegmbnm zaydn evet öyle yapıyorum ama okb var bende istemsiz dusunceled geliyor atamıyorum ilaç kullanmam gerekiyor ama emzirdigim için kullanamiyorum
zaydn Bebegmbnm 20 aylık ve rahatsız oluyorsaniz bırakabilirsiniz o zaman bence emzirmeyi kimisi 6 aylıkken bırakıyor biz de vicdan iste kıyamıyoruz doğru bir şey mi bilmiyorum belki bıraksak iştahı daha çok acılır yemeği düzelir
Bebegmbnm zaydn ben zaten ilaç kullanmam gerekiyor Dr emzirirken kullan diyor ama ben kiyamiyom yemesi de yok patates makarna çorba pilav başka yok
Podema 15 ay bitti, bugün vermedm artık allah yardımcımız olsun. Yara bandı yapıştırdım uf oldu meme dedim anladı. Geliyor uf uf diyor gidiyo 😂