Kızlar 20 aylık oğlum var bugüne kadar hiç böyle bir şey olmadı tabiki annelik icgudusuyle şu zon zamanlar oğlumu emziresim gelmiyor göğsümden huylaniyorum sanki o nedenle emzirmeye çekiniyorum kendimi kötü hissediyorum neden böyle oluyor olabilir .Emzirmek istediğim zaman acaba huylancakmiyim diye düşününce direkt gidiklaniyorum zaten 2 dk ya emiyor ya emmiyor eskisi kadar sütüm yok .Kendimi çok kötü birisi hissediyorum çok üzülüyorum psikilojikmen olduğunun farkındayım ama neden oluyorki böyle yaşayan var mı?