Ozgenizz mesela akşam 10 da mamasini içti sabah 9 da kahvaltısını verdim 12.30 gibi ogle yemeğini saat 4 gibi yoğurt içine meyve katıp veriyorum akşam 8.9 gibi uyurken mamasini içip iciyor 3 ana 1 ara öğün demisti doktorumuz, ama saat aralığı bazen denk gelmiyor akşam çorba demişti ama mamayi uykuya geçişte veriyorum yada ne zaman kalkarsa gece veriyorum öncelik mama diye biliyorum ama az değil mi günde 1 yada 2 biberon mama yada normal mi