Deme öyle annesi bugünler de geçecek az daha sabret.. kucağına bile alamayacağın günler olacak, keşke benim bebeğim emseydi de 4 yaşına kadar isterse emzirmeydim diyorum. Evet uykusuzluk çok kötü oluyor yeri geliyor ama dünyanın en en güzel duygusu, aranızda çok özel bir bağ var öyle düşün… 4 aya kadar emzirebildim… bu ara tüm bebekler öyle sıcaktan uyuyamıyor olabilirler…