Merhabalar 2 ay 7 günlük oğlum var 2 aylıkken doktora gittik başını tutmuyor oğlunuz deyip kan tahlili yaptırdı kanı pıhtılaşmış tekrar aldılar sonucu henüz gösteremedk gün atıyor sizce normal mi yüz üstü bırakınca çabalıyor ama kaldıramıyor 😔 üzülüyorm doktorda öyle söyleyince