Usnac1995 aynı durum bizde de var, 11 aylık hiç ama hiç bir şey yemiyor ne yemek ne çorba ne meyve, ne yerse ya tükürüyor ya da püskürtüyor, üstümüz başımız yer gök batıyor, kafayı yemek üzereyim resmen açlık sınırında yaşıyor, varsa bi çözümü annelerimiz yazsın biz de bilgilenelim