Kızlar göğsüm aşırı küçük ve rahatsız oluyorum özgüvenimi de ciddi derecede zedeledi o yüzden estetik olmak istiyorum memnun kaldığını yerler var mı İstanbul’da,birde süreç nasıl işliyor bilgi verebilirseniz sevinirim.Bu arada sezeryan ameliyat oldum o yüzden pek bi korkum yok.Şimdiden teşekkürler