Güneydoğu’da yaşıyoruz burası aşırı sıcak. Bezindeki sıkıntılardan dolayı 4.ayda az az su vermeye başladım şimdi 5 aylık oldu daha çok istiyo ancak ne kadar vermem gerektiğinden emin değilim. Günde 2-3 kez teklif ediyorum bırakınca alıyorum biberonu (10-20 ml) bazen de kaşıkla veriyorum. Sadece anne sütüyle besleniyo bu arada.
Not: Su verdiğim için linçlemeyin ben de biliyorum 6.aya kadar anne sütü olması gerektiğini :)