Rumeysa_18 canim bende bugün gittim ve çok korktum doktorum 40 dk içnde getirirsen tahlil yapıcam dedi , 38.dakika ordaydm , şuruba başladı korkulcak bişey yok dedi 1 hafta sonrada dger tahlil çıkacak ondada sût alerjisi olup olmadıığına bakılcak , korkma annesi inşallah birşey olmaz 🙏