DenizKizi Kizim 3 ay 11gunluk. Gece uykusunu bi türlü 11 den önceye alamadım. Illaki 11i görüyoruz geçiyoruz. Gunduz uyusada uyumasana değişen bişey olmuyo gece Uykusu saati degismiyo. Mesela dün gündüz guzel uyudu gece yine bu saatler. Bugun gunduz toplamda 2 saat uyumamıştır yeni salladım uyudu yani Inşallah 😂 gece saat 9 uyuyan bebeklerin anneleri nerdesiniz yardim edin😂😂
Ays-nn DenizKizi bizimde öyle şuan uyutmaya çalışıyorum mesela 😂 3 ay 20 günlük benim oğlum 😀 hiç uyumasada 11 de yatıyor uyusada 11 de yatıyor
ErtugrulAnnesii DenizKizi uyandıgı saatten başlayabilirsiniz düzeltmeye. her gün yarım saat öncesinden uyandırın kademeli şekilde sabahları erken uyandırmaya çalışın akşam 11 den daha erken saatte karanlık ortama sokun gece oldugunu uyku saati geldigini anlasın
Medinetass DenizKizi bence ne kadar uyursa o kadar uykusu gelir benim yavrum uykuya dalsın da yanında gürültü de kopsa hiç umurunda olmuyor ama sessiz ortamda 4 saat kesintisiz uyuduğu da oldu
Ceemre Valla ben gece gündüz ayrımını anlasım diye gece loş ve sessiz bi ortamda yatıırıyorum gündüzleride aydınlık ve sesli bi ortamda sanırım bundöngüye alıştı alsam ısıkları sekiz gibi kapatıp sessiz bi ortama alınca saat dokuz dedimi uyuyor bebişim iki ay 15 günlüğüz bu arada
DenizKizi Ceemre bizde oyle gündüz oturma odasında sallarim tv den müzik açarım oyle uyur odasına koyarim. Gecede gece lambasında uyuyo zaten
DenizKizi Ays-nn benimki uyandı tekrar devam 😥 valla şaştım kaldim ah dursa valla uyutmak sabaha kadar otururum sohbet ederiz cay kahve içeriz ama durmuyoda oyalanmiyo da
DenizKizi Tabi 9 uyuyan bebeklerin anneleri kalırmı onlarda uyudu oh valla keyifleri keyif😂😂 anca gececi tayfa yazacak bana🤣
dnzm bizim her gece 2yi buluyo uyumamiz ne yaotoysam erkene alamadim bi caresi varsa bende buralardayim haberdar edin :)
DenizKizi dnzm sizin bebekte deniz galiba😊 annem demistiki adını deniz koyarsanız tabi böyle dalgalanir🤣🤣 gerci oglani mustafa yigit koyduk ama oda dalgaliydi isminin adamı değildi 🤣🤣
Sabriyeillke Iyi yine sizinkiler 11de uykuya gecis yapiyor ben nabayim sabah 10gibi uyaniyo gun icinde uymak yok tabi saat kaci bulur uymasi allah bilir hala saliyorum