Selam kızlar bilen arkadaşlara bir sorum olucak.Ben okuduğum makale olsun doktor önerileri olsun büyüme hormonu salgılanmasından dolayı bebeğimi hep akşam 8 9 arası uyuttum.Ama gece saat başı uyanmasından artık ne bir enerji kaldı ne bişey şaştım kaldım o kadar alışmış ki memeye ve 11 aylık bu arada.Kessem daha mı çok uyur çünkü uykusu bölünüyor ve üzülüyorum.Kalktığı zaman su veriyorum içiyor beş dk sonra yine memeeee diye ağlıyor istikrarlı olup vermiym mi napiym yardımcı olun lütfen