Arkadaşlar merhaba, oğlum bugün tam beş ayını doldurdu fakat hiç ses çıkarmıyor. Nadiren sesini duyuyorum, bu dönem çoktan agulaması lazımdı diye düşünüyorum. Başına böyle bir şey gelip gelişimi normal devam eden oldu mu yoksa hemen dr a mı götürmeliyim yardımcı olur musunuz lütfen.