Sevaslan01 uçak inerken ve kalkarken emzirin kulağına basınç gelmesin yada emzik biberon bişeylerle emmesini sağlayın yani , uçağa kadar bebek arabasıyla gidebilirsiniz kapıda yardımcı oluyorlar , eğer tek gidicekseniz oturdugunuz yeri cam kenarı seçin rahat olur yanınızda oturan erkek ise rica edebilirsiniz hosteslerden yardımcı oluyorlar değişiklik konusunda ( ben emzirmek için değiştirmelerini istemiştim ) uçağ girdiğinizde bebeğinizi kucağınıza destekli yatrmak için yastık ve şal veriyorlar birde kemer vericekler . Uöuş saatine göre uykuyu dengelerseniz uçakta uyur rahat olur zaten küçük oldugu için çok hareketli olmadıgından anlamazsınız hiç sorunsuz