esra_blgn canım bizdede aynı sorun var dört aylık olucak bebeğim dört aydır nasıl emzirdigimi bi ben bilirim, yatarak emzir sürekli baktın ağlıyor diğer göğsüne al yine ağlarsa biraz üstten gazını almaya çalış tekrar dene sütünü de sağma yarım saat sonra yine aynı oluyor çünkü ve bunun sagimla hiç alakası olduğunu düşünmüyorum ben nerdeyse yarısını sağıyordum emzirmeden önce yine aynı hızda geliyordu sağmak daha çoğaltıyor sütü galiba