Arirang 30 derecede zaten muhakkak tek zıbınla yatırın ve üstünü incecik bir müslin örtüyle örtün. Ben hatta sadece karnını örtüyorum onu da bakıyorum atmış oluyor üstünden. İsilik bu sıcaktan olmuş her gün duş aldırıyor musunuz eğer aldırmıyorsanız da mutlaka ılık duşla yıkayın çok iyi geliyor bu havalarda bebişlere