hayırlı olsun şimdiden , idarenizle konuşup ders programını dengeli şekilde günlere dağıtmasını çocuğu kreşten almanız gereken saatleri falan belirtmeyi unutmayın , inşallah kolaylıkla alışırsınız . Urfa çok insancıl ve güzel bir yer diye biliyorum , eşiniz hiç mi gelemiyor ilerleyen aylarda sizin bulunduğunuz ile yakın bir ilçeye vs gelemez mi ? Tek başınıza hem çocuk büyütmek hem ev işi temizlik yemek zor olacaktır , binada komşularınız iyi insanlar olursa size bazı konularda yardımcı olacaktır benim komşularım Adıyaman’lı sağolsunlar desteklerini esirgemiyorlar acil durumlarda , Allah bir kolaylığını verecektir siz ne kadar kolay alışırsanız çocuğunuz da kısa zamanda alışacaktır , 3 yıl idare edebilirseniz eş durumu tayini ister eşinizin yanına gidersiniz ama tavsiyem onun şuan yakın zamanda Urfa’ya gelmesi