Busra3460 2kizannesi- aslı oklu var cok tatlı dilli ilgili bir doktor kesinlikle tavsiye ederim ben hep ona gidiyorum . Allah şifa versin bebişinize
Dfncgdm2022 2kizannesi- aysımın akcakaya koraman ben kızımı bu doktora getırıyorum guzel ılgılendı bır ıkı doktor daha soyledıler ama unuttum adını ınsallah sende memnun kalırsın canım