Elaninannesi1 İyi geceler anneler bir sorum olacak 21 günlük bebeğim sürekli ıkınma sorunu yaşıyo ve kızarıp morarıyo sebebi ne olabilir nasıl geçer tecrübe eden annelerden tavsiye bekliyorum
Ervakusumm Elaninannesi1 benim bebeğim de aynı 21 günlük sürekli ama sürekli ıkınıypr gaz problemi var çıkarsa da bitmiyor ıkınması uykuya dalamıyor bu yüzden. Çok zor ya 😔
Misskokulum Elaninannesi1 gazi var canm karnına zeytinyağı sür saat yonunde masaj yap youtube da gaz masajlari var ac izle
GramPozitifBakteri Elaninannesi1 aramiza hosgeldin :/ gazdan oluyor malesef :( damla kullaniyoruz arti kimyon ve rezene cayii bir de karninda surekli ilik bez bulunduruyorum ve tabiki masaj :/
gulsum2144 Elaninannesi1 gazdan dolayı bizim doktorumuz ıkınma için bize bi şurup vermişti baya işe yaradı doktorunuza sorup deneyebilirsiniz bence sizde
Prenseeslem Gazdan dolayıdır. Benim bebegimde özellikle geceleri sürekli ıkınıyordu. Aşırı gazdan dolayı dedi doktor ve damla verdi.
Elaninannesi1 Gaz damlası aldım kullanıyorum ama anlamadım gazını da çıkarıyo ve sağlık ocağına götürmüştüm ordan yazdırdım doktor da açıkçası eski kafa damla falan işe yaramaz sırtına vur çıksın gazı diyo çocuğun sırtı delinecek gaz çıkarttıralım derken 😔
Elaninannesi1 Kullandığınız damla ve şurupların adını yazar mısınız şimdi şehir dışındayım malesef bir hafta sonra evime dönüyorum kendi doktorumuza göstermek istiyorum çocuğu