Merhaba kızlar. Bebeğim 7 aylık. Arada kendi kendine oynasın, vakit geçirebilsin diye oyuncaklarını veriyorum, oyun matına koyuyorum ama sürekli benim onun yanında olmamı istiyor. Yanında olmadığım her an ağlıyor, bağırıyor. Sizlerde de böyle mi? Çözebildiniz mi böyle bi durumu?