perikizii genel de benim de tansiyonum düşüktür . Bu yüzden kendinizi aç bırakmayın , bol bol sıvı tüketin , tansiyonunuz düştüğünde ayaklarınızın altına yastık koyup yükseltin ve uzanın . Benim de panik atak geçirmişliğim var 3 4 sene önce 2 kez yaşadım . Ancak bayılma gibi bir durum değildi . En son kardiyoloji rutin kontrol için gittiğim de çarpıntım oluyor , yanma , batma hissediyorum diye gittim . ( yine anksiyetem sağolsun 😅) Bu arada yılda bir kez giderim 😂 ekg, efor da bir şey çıkmadı . Ben holter takılmasını istedim . Doktor bana eğer günde 10 kez durup dururken çarptın oluyor mu ? Buna eşlik eden göz kararması ve bayılma hissi geliyorsa o zaman takalım demişti . Ben de öyle bir şey olmadığı için gerek görmedi . O yüzden dedim siz bir de kardiyoloji ye görünün diye . Umarım önemli Bir şey değildir 😊