Thege ben yüksek ihtisas ta doğum yaptım beni doğurtan stajyer doktordu dikişlerim düzgün yapmadı dört gün sonra morarma lar oldu hematom olmuş yeniden dkiş yaptılar acilde hemde uyuşmadan çok acı çektim hakkımı helal etmiyorum Allahtan bulsunlar. Ama orada önerebileceğim tek doktor var Mehmet Özgür akkurt gerçekten ama gerçekten çok çok iyi ve işinin ehli bir doktor ama artık esentepe hastanesinde görev yapıyor ikinci kez çocuk düşünürsem kesinlikle ona gideceğim.