Filizz23 Benim kızım 2 buçuk aylıkken 10 günde 100 gram almıştı ama doktor yetersiz buldu. 300 gram alması gerekiyormuş. Anne sütü almıyor sadece mamayla besleniyor. 2 ay emzirebildim zaten emzirdiğim zaman güzeldi kilo alımı. Şu anda gözle görülür şekilde kilo almıyor. Doktor sağlıklı dedi kilosu önemli değil her bebek aynı olmaz iki kardeş bile farklı kilolarda aynı memeyi emiyorlar dedi rahatlattı beni. Bebeğinizin sağlığı yerindeyse doktorunuz kilosunu problem yapmıyorsa bence siz de yapmayın