Rainbowpath Kızlar merhaba, bebeğim 2,5 aylık. Sanırım nezle oldu. Durmadan hapşırıyor ve gözleri sulanıyor. Akşam başladı 2-3 kez serum fizyolojik yaptık ancak faydası olmadı. Başka ne yapabiliriz? Doktor ilaç verir mi? İlaç vermeden geçer mi?
Zeynebim01 Rainbowpath bebeğim 2 aylık hem bronşit başlangıcı hem de nezle oldu 😔 doktora götürmen gerekiyor tabi. ilaçlarla daha çabuk toparlar bize bir surup ve buhar verdi 1 günde baya etki gösterdi çok şükür. bi de doktora sormadan birşey yapma bence
petitehatunn Rainbowpath benimki de tam o dönemde olmuştu iki günde bir kontrole gittik bronşite çevirmesin diye hep akciğerini ve sırtını dinlediler. günde en az 10 defa burnunu açıyordum. hani böyle şırıngayla sıkıyosun da diğer taraftan çıkıyo ya aerum fizyolojik öyle yapıyordum. başka da hiçbirşey kullanmadık. Doktoe öksürük olursa Prospan şurup kullan demişti Allahtan öksürük olmadı
Rainbowpath petitehatunn bizde de öksürük yok sadece burun akıntısı ve hapşırık. Kontrole gitmek şart oldu demek