Kızlar kızımın doğum günü var yarın ve pastayı kendim yapmayı düşünüyorum pandispanya keki ile değil normal kekle yapacağım pasta Kekini ve iç kremasını bugünden mi yapayım yoksa yarın sabah mı yapayım hangisi daha lezzetli olur Ben mesela ıslak kek vesaire o tür şeyleri bir gün önceden yaptığımda ertesi güne keki sertleşiyor ve bayatlıyor ve yine aynı kekten pasta yapacağım pandispanya ile bir kez denedim olmadı güzel olmadı o yüzden yine bayatlar diye korkuyorum