Çocuğu geç yürüyecek bütün annelerin gönlüne su serpmek istiyorum. Benim kızımda 18,5 aylık yürümeye başladı. 1 yaşından beri sıralama, tutunup kalkma falan yapıyordu ama bizden hep bir destek istiyordu asla elimizi bırakmak istemiyordu. Gerçekten her çocuk için bi zaman varmış karşılıkşı babasıyla oturup eline de kurdele verdik hadi babaya götür öpsün hadi şimdi anneye diyerek yavaş yavaş geldi gittikçe arayı açtık öyleden cesareti geldi. Bi de cuma günü ayakbağı kestirme eiye hir şey duymuştum büyüklermizden onu yaptık ondan sonra tamamen yürümeye başladı