Tuuuba2222 Kızlar normalde bugün aşımız vardı . Sağlık ocağından hemşire beni aradı. Aşı il genelinde yok şuanda ve ne zaman gelir bilmiyorum diyor . Böyle birşey mümkün mü ve sizce geç kalınca sıkıntı yaratır mı ? Bilenler yazabilir mi lütfen
incir-receli Tuuuba2222 normal bazı dönemler aşı sıkıntısı oluyor geç olmasında pek sorun olmaz ama onlar unutabiliyor ara ara sorun siz geldi mi diye
2cocukluanne222 Tuuuba2222 ya canim işte bende buna kızıyorum aşılar çok önemli diyolar ama düzeni bozuk vurunca bı sorun olmuyo diyolar nasıl olaysa bı çözemedim
Derinsu34 Tuuuba2222 2 yaş aşısını 20 gün sonra yaptılar. Bize de olmadığını söylediler. Bir sıkıntı olmayacağını belirtmişlerdir.