tekbasimabakiyorum Kızım 6,5 aylık doktor üfürüm duydu, başka bir doktora daha götürdük emin olmak için o da duydu. Kardiyoloji randevusu aldık. Haftaya gideceğiz. Sizce önemli bir şey midir? İnternette her çocukta oluyor dönem dönem yazıyor ama yine de endişelendim
Buradem16 tekbasimabakiyorum yok cnm endişelenme benimde çocuklarım da vardı sen sadece düzenli ne zmn gel derlerse götür kontrole büyüyünce geçiyor üfürüm için rahat olsun
papatyam-34 tekbasimabakiyorum Küçükken benim de vardı kalbimde üfürüm annem anlatırdı hep düzenli olarak kontrole gittik sonra kendiliğinden yok oldu diye önemli bir şey değildi demişti