şimdi bana gülmeyin ama benim kafama takılan bişey var, ben sezeryan doğum yaptım doğumdan sonra vajinamın büyüdüğünü düşünüyorum yani böyle şeyler normal doğumda olur ama hamilelikte kadın vücududa değişiyor nerden anladın derseniz önceden jileti çok rahat yapıyordum şimdi yapamıyorum istediğim gibi olmadığı için de pişik olmaya başladım, ağdaya gidemem hamilelikte cildimde hassaslaştı oda pişik yapıyor ördek gibi geziyorum e lazer desen ona verecek param yok şu an napıcam ben a dostlar