nesparlar Merhabalar 2 ay 2 günlük bir erkek bebek annesiyim. Daha önce göbeğimizde ki fıtıkla alakalı başlık açmıştım. Bugün tam 4 hastane gezdik eşimle hem devlet hem özel. Bebeğimin iki kasığında da fıtık çıktı mecburi ameliyat olacak. Bebeği fıtık olan anneler var mı aramızda? Rahatlamaya ihtiyacım var 😔 uyutulacağı ve 1,5 saat süreceği için ameliyat çok korkuyorum.
shdemir nesparlar Canım benim eltimin oglu oldu 3 aylıkken. Allaha sükür bi sorun yasanmadı kolay gecti. Iyilesme sürecide. Sende iyi dúsün iyi olsun.
Gurbettebianne nesparlar canım korkma dua et inşallah iyi geçer hemen iyileşir .hani ben pek bilmiyorum ama ben bebekken olmuşum o ameliyatı bişede olmamış annem anlatıryordu yani 😊