RRaahimee Doğumdan sonra ilk adetinizi olduktan sonra 2. Adet düzenli mi geliyor yoksa gecikme yaşayan varmı emziriyorum bu arada
designermoms RRaahimee ben kırkım çıktıktan 10 gün sonra regli oldum 16 gün sonra tekrar regli oldum saçma oldu
Bao RRaahimee doğumdan 13 ay sonra ilk adetimi oldum. Günü gününe olmaya devam ettim. Hep düzenliydi ama benim.
RRaahimee Ege4535 6 gün gecikti benimki bugün oldum çok şükür hamile kalsaydım sezaryanin üzerine ne gibi sonuçlar dogardi bilemiyorum
RRaahimee designermoms benimde normalde 3 gün olurdum 2. Gün bitti gibi bişey oldu anlamadim valla normalde millet doğum yaptım kanamam uzun sürdü falan der benimki az bide gecikmeli oluyo
Zumra0202 Merhaba hanımlar benim de 6 aylık bebeğim var 4 ayımda birinci adetimi oldum ikinciyi de 5 ayında şuan da 6 gün gecikti. Aslında hamile olma olasılığım yok ama insan tedirgin oluyor acaba doğumda dolayı gecikme olabiliyor mu ? Çok stresliyim